خبرگزاری کار ایران

۲۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی اصفهان ویژه بیماران کرونایی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۳۴۰

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی اهمیت بسزایی برای بیمه‌شدگان دارد.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اعتصام پور در کمیته هم‌اندیشی ذینفعان سازمانی که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس امور شعب بانک رفاه در استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: به نسبت ۷۵۰ تختی که در استان  اصفهان داریم، ۲۰ درصد آن را برای بحث کرونا می‌گذاریم و مابقی را برای ارائه خدمات به سایر بیمه‌شدگان اختصاص می‌دهیم.

او با تاکید بر اینکه در این جلسه هدف اصلی ما رفع مشکلات ذینفعان است، گفت: چنین جلساتی در ایجاد فرهنگ گفت‌و‌گو و حل مسائل می‌تواند کمک کننده باشد.

 اعتصام پور یکی دیگر از ثمرات این جلسه را رسیدگی جدی تر به بحث درمان بازنشستگان زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: دکتر مهاجر معاون درمان مدیریت درمان به عنوان متولی درمان، رسیدگی به درمان بازنشستگان را در مراکز پیگیری می‌کنند و در این رابطه نیز برای همه افراد پرونده الکترونیکی تشکیل می‌شود تا بتوان با دقت بیشتر این مساله را پیگیری کرد.

او تصریح کرد: از این پس  برای درمان زیر مجموعه تامین اجتماعی درمانگاه عباس آباد با مدیریت و سیستم جدید فعال می‌شود، درمانگاه  کمال پور نیز تجهیز شده است.

اعتصام پور از نمایندگان جامعه کارگری درخواست کرد تا در این زمینه به حمایت بخش درمان بیایند.

او با تاکید بر اینکه باید کارگروهی از سه روابط عمومی اداره کار، مدیریت درمان و بخش کارگری تشکیل شود، گفت: رسیدگی بهتر به مسائل و مشکلات را می‌توان از طریق این سه بخش پیگیری کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان همچنین از خارج شدن بیمارستان غرضی اصفهان از لیست بیمارستان‌های ریفرال کرونا پس از شش ماه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز