خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس قوه مقننه از فاز دو پالایشگاه بید بلند

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۰۶

رئیس قوه مقننه صبح امروز از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بازدید کرد و در جریان مشکلات کارگران این واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس خبری که از طریق نهادهای صنفی کارگری استان خوزستان در اختیار ایلنا قرار گرفته است، «محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه صبح امروز چهارشنبه در ادامه نظارت‌ میدانی قوه مقننه بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در پالایشگاه بید بلند واقع در شهرستان بهبهان حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد و کارگرانش قرار گرفت.

از قرار معلوم محمدباقر قالیباف پس از بازدید از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، مقرر کرد مشکلات تامین مالی و بانکی راه‌اندازی فاز ۲ این پالایشگاه هر چه سریعتر برطرف شود.

در عین حال گفته می‌شود همزمان با بازدید رئیس مجلس، برخی کارکنان و کارگران پالایشگاه بید بلند به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ به صورت مشخص از زبان یکی از کارگران پالایشگاه بید بلند خطاب به رئیس قوه مقننه گفته شده که کارگران شاغل در این پالایشگاه وضعیت رفاهی مناسبی  ندارند، در عین حال به دلیل نداشتن مکانی برای سرو غذا ناچار هستند در کف کارخانه غذا بخورند.

همچنین این کارگر از مناسب نبودن سرویس ایاب و ذهاب  برای رفت‌وآمد از محل کار به محل سکونت گله‌مند بود. کارگران بید بلند همچنین نارضایتی خود را از اختلاف حقوق و مزایا بین کارگران رسمی و پیمانکاری و عدم پرداخت به‌موقع بیمه خطاب به رئیس مجلس اعلام کردند.

گفته می‌شود رئیس قوه مقننه در ادامه نظارت‌های میدانی در بهبهان، از بیمارستان در حال ساخت حضرت ولیعصر(عج) نیز بازدید کرده است.

محمدباقر قالیباف نیز در این دیدار گفت که موضوعاتی که قرار است توسط مجلس پیگیری شود هرچه سریعتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز