خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش ضریب نفوذ بیمه با مشارکت سازمان‌های حمایتی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۵۱

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام عنوان کرد: فعالیت بیشتر سازمان‌های حمایتی برای کمک به پرداخت حق بیمه می‌تواند ضریب نفوذ بیمه را در مناطق محروم افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح‌الله سرواندام گفت: بر اساس توافقاتی که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد و سازمان بهزیستی دارد، فهرستی از افراد تحت پوشش این سازمان‌ها که بیمه شده یا باید بیمه شود وجود دارد و این کار بیشتر به صورت کشوری صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در استان‌ها نیز این سازمان‌ها فعالیت‌هایی دارند، برای مثال در ایلام بهزیستی علاوه بر فعالیت در راستای سیاست‌های کشوری در سطح استان نیز تعداد کمی را برای بیمه به ما معرفی کرده است.

سرواندام با بیان اینکه فعالیت بیشتر سازمان‌های حمایتی برای کمک به پرداخت حق بیمه می‌تواند ضریب نفوذ بیمه را در مناطق محروم افزایش دهد، گفت: باید دید بیمه در اولویت چندم سازمان‌های حمایتی است. به ویژه در مناطق محروم معیشت و مسکن افراد در اولویت قرار دارد. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بیمه نیز از اولویت چندم به اولویت‌های اول و دوم بدل شود، شاهد همکاری‌های بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز