خبرگزاری کار ایران

امکان استفاده مجدد از منابع باز پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی فراهم است

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۳۰

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال در نشست ویدئوکنفرانس مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های سراسر کشور از امکان استفاده مجدد منابع باز پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «عیسی منصوری» از مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای کشور خواست کار پالایش وام‌های روستایی را به اتمام برسانند و تعداد و وضعیت طرح‌ها را اعلام کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده از سهم سرمایه در گردش برای طرح‌های جدید نیز گفت: اولویت در این دوره، طرح‌های موجود هستند که نیاز به سرمایه در گردش دارند و بعد از آن می‌توان به سمت طرح‌های ایجادی جدید رفت.

وی گفت: ابلاغ شده با همکاری معاونت امور تعاون، در تامین مالی قراردادها اولویت به تعاونی‌ها داده شود چراکه ظرفیت خوبی دارند و این موضوع تایید بانک مرکزی نیز هست.

منصوری، همچنین خواستار اجرای سه طرح از رسته‌های پراشتغال در استان‌ها ذیل برنامه‌های تکاپو تا پایان سال شد و از مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها خواست در سال آخر دولت، فعالیت‌های خود را به دقت مستند کنند و نظارت‌ها را دقیق انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز