خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز برای دریافت مطالبات/ اموال شرکت به مزایده گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۳۴

کارگران بازنشسته شرکت «صنایع مخابرات راه دور شیراز»، صبح امروز (یکشنبه/2 شهریور) مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بازنشسته شرکت صنایع مخابرات راه دور شیراز، صبح امروز (دوم شهریور) مقابل استانداری فارس تجمع کردند. 

آنها خواهان دریافت سنوات و دستمزد خود هستند که پرداخت آن از 14 سال پیش به این‌سو، درگیر و دار تعطیلی شرکت، عزل سهامدار از مدیریت آن و اداره شرکت توسط «هیات حمایت از صنایع» بلاتکلیف مانده است. 

تعداد کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز که بدون محاسبه خسارت تاخیر و تادیه، 35 میلیارد تومان از شرکت طلبکار هستند، 1300 نفر است. 

ماه گذشته در جریان سفر استانی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه به استان فارس، قرار شد که مسئولان قضایی استان در مدت 1 ماه مشکل کارگران بازنشسته این شرکت را رسیدگی کنند.

با این حال معترضان می‌گویند؛ پرداخت تمام طلب آنها محقق نشده است حال آنکه از 1 ماه چند روز هم گذشته است. این در حالی است که کارگران از قصد دستگاه قضایی برای به مزایده گذاشتن اموال شرکت مخابرات راه دور شیراز خبر می‌دهند و از قول حجت الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس به ایلنا گفتند که این کار با هدف پرداخت مطالبات طلبکاران شرکت به زودی انجام می‌شود. 

رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرده است که مطالبات کارگران جز «دیون ممتازه» تلقی می‌شود و پس از برگزاری مزایده با محاسبه خسارت تاخیر و تادیه به آنها پرداخت می‌شود؛ البته بانک ملی به عنوان بزرگترین طلبکار شرکت، زودتر از کارگران به طلب خود دست می‌باید. 

به گفته کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز، تصمیم به مزایده اموال شرکت پس از بدعهدی سهامدار در زمینه پرداخت یک ماهه مطالبات از سوی دستگاه قضایی اتخاذ شده است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز