خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگزاران مخابرات روستایی به تفاوت حقوقی خود با کارمندان دایمی/ حقوق ما را همسان کنید

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۶۲۱

کارگزاران مخابرات روستایی قبل از خصوصی‌سازی شرکت مخابرات، در مراکز مخابرات روستایی مشغول به کار بودند و در حال حاضر نیز قرارداد دایمی و رسمی با شرکت مخابرات دارند اما هنوز حکم کارگزینی یا دریافت حقوق و مزایای رفاهی برابر با سایر کارمندان دایمی، مشمول آنها نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگزاران و کارمندان مخابرات روستایی در اعتراض به عدم همسان­‌سازی حقوق آنها با سایر کارمندان رسمی مخابرات در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع برگزار کردند. خواسته اصلی این کارگزاران مخابرات روستایی، همسان‌سازی حقوق و رفاهیات آنها با سایر کارمندان رسمی مخابرات است.

این نیروهای کار مخابرات می‌گویند که اکثر آنها با وجود سابقه بالای 25 ساله کاری، هنوز حقوق کف قانون کار را از مخابرات دریافت می‌کنند.

کارگزاران مخابرات روستایی مدعی هستند که قبل از خصوصی‌سازی شرکت مخابرات، در مراکز مخابرات روستایی مشغول به کار بودند و در حال حاضر نیز قرارداد دایمی و رسمی با شرکت مخابرات دارند اما هنوز هیچ‌گونه حکم کارگزینی یا دریافت حقوق و مزایای رفاهی برابر با سایر کارمندان دایمی، مشمول آنها نمی‌شود.

این کارگزاران مخابرات روستایی، خواهان همسان­‌سازی حقوق و مزایایشان با سایر کارکنان رسمی شرکت مخابرات و صدور حکم کارگزینی بعداز گذشت این همه سال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز