خبرگزاری کار ایران

شیرکانی:

پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۹۸۵

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های این صندوق در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، «علی شیرکانی»، افزود: کارگزاری‌های این صندوق، در ارتباط مستقیم با جامعه روستایی و عشایری هستند و بهبود خدمت‌رسانی به این اقشار زحمتکش، همواره از اولویت‌های صندوق بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، از سال‌ها پیش بحث پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های صندوق مطرح بوده و خوشبختانه توانستیم امسال، پس از موافقت هیأت‌مدیره، زمینه پرداخت این تسهیلات را فراهم کنیم.

شیرکانی، تجهیز کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه بهینه خدمات به جامعه هدف را از اهداف اصلی این  صندوق در پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های خود بیان کرد و گفت: این تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با کارمزد بسیار اندک به کارگزاری‌های صندوق که خود از اعضای جامعه روستایی و عشایری کشورمان هستند پرداخت خواهد شد.

نادر شیدایی، مدیرکل امور مالی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز دراین باره گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ صندوق با بانک عامل، این تسهیلات با کارمزد یک درصد و براساس دستورالعمل مصوب هیأت‌مدیره با توجه به رتبه‌بندی کارگزاری‌ها به آنها ارائه خواهد شد.

وی افزود: بر اساس رتبه‌بندی انجام شده، برای کارگزاران ممتاز مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کارگزاران رتبه یک ۱۲ میلیون تومان، کارگزاران رتبه دو ۱۰ میلیون تومان و برای کارگزاران رتبه سه ۸ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۴۸ ماهه در نظر گرفته شده و این اشخاص حقوقی می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه صندوق از مدیریت‌های استانی و مراجعه به شعب بانک، در سریعترین زمان ممکن نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

شیدایی، دلیل انتخاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را سرعت بالا و استفاده این بانک از تکنولوژی‌های به‌‍روز دانست و ادامه داد: به دلیل اینکه ضمانت منابع مالی بیمه‌شدگان اهمیت بسیار زیادی دارد، پرداخت این تسهیلات در چارچوب ضوابط بانکی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام خواهد شد و کارگزاران صندوق می‌توانند ضمن مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور و ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز