خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مسئولیت‌پذیری اجتماعی با حمایت از بیمه‌شدگان صندوق بیمه روستایی

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۳۶۸

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان کمک‌های این صندوق به افراد درگیر با کرونا را اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی دانست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار احمدپور گفت: در کردستان مانند سایر استان‌ها حمایت‌هایی از افراد تحت پوشش صندوق که با بیماری کرونا درگیر شده بودند، در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: بیمه‌شدگانی که مدارکی مبنی بر ابتلا به کرونا ارائه بدهند کمک هزینه ۲۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و مستمری‌بگیران درگیر با کرونا وام سه میلیونی دریافت می‌کنند. کارمزد این وام چهار درصد است و طی سه سال با پرداخت اقساط ۱۰۰ هزار تومانی تسویه می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره لزوم و اهمیت این حمایت‌ها گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان در کنار فعالیت‌های خود مسئولیتی اجتماعی دارد و ما که هدف خود را توزیع عدالت توصیف کرده‌ایم لازم است در شرایط بحرانی کنار جامعه هدف خود قرار گیریم.

او تصریح کرد: جامعه هدف صندوق جزء دهک‌های پایین درآمدی و نیازمند اقدامات حمایتی هستند و اقدامات صندوق در بحبوحه کرونا می‌تواند به آنها کمک کند.

احمدپور همچنین مداخله موثر در زمان بحران‌ها را باعث اعتمادسازی در جامعه هدف دانست و گفت: هدف ما توانمندسازی جامعه هدف است و این توانمندسازی با افزایش نفوذ بیمه ممکن است. برای اینکه افراد بیشتری ترغیب به بیمه شوند لازم است اطلاع‌رسانی صورت گیرد و اعتمادسازی اتفاق بیفتد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز