خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهرماه/ پاداش بازنشستگی‌ها تا پایان ماه واریز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۱۷۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهرماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، «محمد باقر نوبخت»، در جریان دیدار با کارکنان سازمان مدیریت و برنامهریزی یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه سازمانی است که باید راس هر ماه حقوق پرداخت کند و به فاصله‌های ۱۰ روزه بسته‌های حمایتی را به حساب خانوارها واریز کند و در دهه دوم ماه یارانه‌ها پرداخت می‌شود، به طوری که در مجموع ماهانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت می‌کند. همچنین ۳۵۰۰ میلیارد تومان یارانه و ۳۰ هزار میلیارد تومان حقوق به کارمندان دولت پرداخت می‌کند و اگر یک روز پرداخت‌ها به تعویق بیافتد، دشمن منتظر است تا اعلام کند که بگوید نظام جمهوری اسلامی با ناتوانی از پرداخت تعهدات و  حقوق‌ها عاجز شده و منابعش تقلیل یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کاهش منابع پس از تحریم‌ها، گفت: مقادیر کم با توجه به اولویت‌بندی‌ها مدیریت و توزیع می‌شود. در حال حاضر ۲ میلیون نفر در طرح‌های عمرانی کشور شاغل هستند و منابع به میزان لازم به این طرح‌ها می‌رسد و طرحی نیست که به خاطر کمبود منابع کارگران خود را اخراج کند. همچنین خط دوم راه‌آهن زنجان در پایان سال افتتاح خواهد شد و این افتتاح‌های ریلی ادامه‌دار خواهد بود؛ به طوری که خط آهن از همدان به سنندج و از بستان‌آباد به سمت تبریز در حال توسعه است و در جنوب کشور نیز خط آهن از چابهار به سمت زاهدان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، سال گذشته در فصل دهم بودجه ۵۰ درصد افزایش به انجام رسید و ۵۰ درصد حقوق کارمندان بالا رفت و ۱۵ درصد نیز در فروردین‌ماه افزایش به مرحله اجرا رسید و در حال حاضر رتبه‌بندی فرهنگیان اجرا شده و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز از اول مهرماه به مرحله اجرا خواهد رسید و پاداش بازنشستگی‌ها تا پایان ماه آتی واریز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز