خبرگزاری کار ایران

در همدان ۱۰ هزار نفر مشمول بیمه بیکاری کرونا شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۲۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: دولت برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا به افراد و بنگاه‌ها و کارگران آسیب دیده از کرونا بیمه بیکاری پرداخت می‌کند. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان، «احمد توصیفیان» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: دولت برای حمایت از کسب کارهای آسیب دیده از کرونا به افراد و بنگاه‌ها و کارگران آسیب دیده از کرونا بیمه بیکاری پرداخت می‌کند. وی اظهارکرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۷۹ نفر در سامانه برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که ۱۰ هزار و ۱۵۹ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند و از اسفند سال گذشته تا پایان اردیبهشت۱۳۹۹ بیش از ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر بیمه بیکاری در استان دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان، «احمد توصیفیان» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: دولت برای حمایت از کسب کارهای آسیب دیده از کرونا به افراد و بنگاه‌ها و کارگران آسیب دیده از کرونا بیمه بیکاری پرداخت می‌کند.

وی اظهارکرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۷۹  نفر در سامانه برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که ۱۰ هزار و ۱۵۹ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند و از اسفند  سال گذشته تا پایان اردیبهشت۱۳۹۹ بیش از ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر بیمه بیکاری در استان دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز