خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری کوت عبدالله از عدم دریافت حقوق/ شهردار: بودجه نیست

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۴۷

کارگران شهرداری کوت عبدالله می گویند: سه ماه است دستمزد نگرفته‌ایم.

کارگران شهرداری کوت عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع روز پنجشنبه خود خبر دادند و گفتند: حقوق سه ماه ما پرداخت نشده به همین دلیل روز پنجشنبه با تجمع مقابل فرهنگسرای مهدیه، خواستار توجه مسئولان به وضعیت بد معیشتی خود شدیم.

این کارگران با بیان اینکه در تامین هزینه‌های اولیه زندگی درمانده‌ایم؛ اظهار داشتند: نمی‌توانیم اجاره خانه‌های خود را بپردازیم؛ به همه اقوام و نزدیکان مقروضیم و هیچ راهی برای کسب درآمد نداریم.

این کارگران خواستار پرداخت هرچه زودتر معوقات مزدی خود شدند و گفتند: حقوق اردیبهشت، خرداد و تیر را بایستی هرچه زودتر پرداخت کنند تا از این وضعیت خارج شویم.

نواب حاجیان سعیدی (شهردار کوت عبدالله) در ارتباط با تاخیر در پرداخت معوقات مزدی کارگران گفته است: هر ماه حدود ۱۸ میلیارد ریال تنها برای پرداخت حقوق کارگران شهرداری کوت عبدالله کمبود بودجه داریم.

وی توضیح داد: حقوق و بیمه سال ۹۸ کارگران شهرداری کوت عبدالله بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال شد که به صورت کامل پرداخت شده اما باتوجه به افزایش حق بیمه این مبلغ به ۵۳ میلیارد ریال در ماه افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز