خبرگزاری کار ایران

محمدباقر نوبخت:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از مهر ۹۹ اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۰۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از مهر ۹۹ خبر داد.

 به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت گفت: در جلسه امروز (چهارشنبه، اول مرداد) هیات وزیران مجددا آقای رئیس‌جمهوری بر لزوم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عزیز با شاغلان تاکید کردند و انشاءالله از ابتدای مهر این همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه همسان سازی حقوق ها بر اساس جدولی که تهیه شده انجام می‌شود ، اظهار کرد:  باتوجه به اینکه تعدادی از شخصیت‌های با تجربه بازنشسته می‌توانستند در این زمینه به ما کمک فکری بدهند از آنها به عنوان مشاوره و همفکری دعوت کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله از اول مهر ماه اصلاح احکام را اجرایی خواهیم کرد بنابرای همسان‌سازی در حد ۹۰ درصد حقوق شاغلان برای بازنشستگان انجام خواهد شد. بنابراین این ماه‌های مرداد و شهریور روزهای سختی برای سازمان برنامه و بودجه خواهد بود تا بتوانند اعتبارات لازم برای همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان را تامین کند.

نوبخت تاکید کرد: با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از ابتدای مهر ماه در پایان این ماه افزایش حقوق بازنشستگان با افتخار اعمال خواهد شد، چراکه ما بازنشستگان را انسان‌های شریفی می‌دانیم که جوانی و سلامت خود را برای خدمت به مردم و کشور عرضه کردند و امروز ما باید پاداش احسان بازنشستگان عزیز را با احسان بدهیم.

او افزود: همچنین از فاصله ماه جاری تا ماه آتی اقدام دیگری از سوی سازمان برنامه و بودجه باید انجام شود به گونه‌ای که پیش از فرا رسیدن مهرماه پاداش بازنشستگی همه افرادی که در سال ۹۸ بازنشسته شدند و ما نتوانستیم پاداش آنها را بدهیم، پرداخت داشته باشیم. در این فاصله اقدام دیگری برای آنچه که به عنوان مطالبات ایثارگران و به ویژه کادر درمانی و پرستاران گرانقدر مطرح است را باید نهایی کنیم و بر خود فرض می‌دانیم که در این زمینه نیز اقداماتی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز