خبرگزاری کار ایران

آیا پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تا مهرماه پرداخت می‌شود؟/ انتظار مضاعف برای پاداش پایان خدمت و اضافاتِ همسان‌سازی

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۶۱

معلمان بازنشسته با انتقاد از وضعیت بد معیشت خود گفتند: در انتظار تحقق وعده‌های دولت هستیم؛ وعده‌هایی که پرداخت‌هایی را در مهرماه وعده داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان فرهنگی که در سال قبل (سال ۹۸) بازنشست شده‌اند، هنوز پاداش پایان خدمت خود را نگرفته‌اند.

جمعی از این معلمان در تماس با ایلنا از تاخیر در پرداخت مطالبات خود انتقاد کردند و گفتند: امروز اوضاع اقتصادی به گونه‌ای است که حتی یک ماه دیرکرد در پرداخت معوقات مزدی، این معوقات را بی ارزش می‌سازد؛ اگر در همان ماه ابتدایی سال پاداش پایان خدمت ما را می‌پرداختند، برای ما بیشتر مقرون به صرفه بود؛ الان آنقدر ارزش این پول کم شده که دیگر هیچ‌گونه سرمایه مادی محسوب نمی‌شود.

در عین حال این بازنشستگان امیدوارند دولت به وعده‌های خود مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمات و اضافات همسان‌سازی تا مهرماه عمل کند؛ آنها می‌گویند: گرچه مهر دیر است اما امیدواریم دوباره نگویند بودجه نیست و کار را به زمانی دیگر احاله ندهند.

این در حالیست که  محسن حاجی میرزایی( وزیر آموزش و پرورش)  درباره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اعلام کرده است: پاداش بازنشستگی کسانی که در سال ۹۸ بازنشسته شدند را باید پرداخت کنیم.  نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت کردند و اعلام کردند تا قبل از مهرماه این پاداش پایان خدمت پرداخت خواهد شد.

پیش از آن نیز، نوبخت از اجرای همسان‌سازی از مهرماه خبر داده بود و اظهار داشته بود که همسان‌سازی برای بازنشستگان کشوری از مهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز