خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۸۸۹ کارگر واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان گرفتار کرونا شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۳۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۸۸۹ نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان گرفتار بیماری کرونا شده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا یوسفی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا کمیته بهداشتی و درمانی و اجتماعی تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۸۹ نفر از کار گران واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان گرفتار بیماری کرونا شدند که واحدهای صنعتی شهرستان زنجان بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: در استان زنجان از همان اوایل شیوع بیماری کرونا تاکنون بازرسی‌ها در خصوص رعایت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام گرفته است.

یوسفی تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا از قشر کار گری در استان زنجان نداشتیم.

وی با بیان اینکه در بیش از ۹ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان شیوع بیماری کرونا روند رو به رشدی دارد، تاکید کرد: در این واحدهای تولیدی باید فاصله گذاری اجتماعی در سرویس‌های ایاب و ذهاب با دقت انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، ابراز داشت: باید در واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید مرخصی استحلاجی به کار گران داده شود.

یوسفی گفت: در استان زنجان واحدهای تولیدی و صنعتی در تولید اقلام بهداشتی کمک حال بودند و در این میان به دو واحد تولیدی که در زمینه ماسک فعالیت خوبی داشتند تسهیلات تشویقی لازم پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در تمان واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان ماسک و دستکش به وفور وجود دارد و تمام کارگران استفاده می‌کنند ولی در شهرستان ابهر قیمت اقلام بهداشتی بسیار گران است که واحدهای تولیدی از این موضوع ناراحت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز