خبرگزاری کار ایران

در خانه کارگر کرج کلید خورد؛

فعالسازی ۳۰ دوره آموزشی کوتاه مدت رایگان ویژه تابستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۱۶

مدیرآموزش و تحقیق و معاونت اجرایی خانه کارگر کرج در گزارشی از فعالسازی بیش از ۳۰دوره آموزشی کوتاه مدت رایگان در تابستان سال جاری برای اعضای خانه کارگر کرج از طریق فضای مجازی با اعطای گواهینامه معتبر خبرداد.

به گزارش ایلنا، «حسین افتخاری» به لزوم توسعه فعالیت‌های آموزشی در قالب آموزش‌های اجتماعی، آموزش برای اعضای خانه کارگر و خانواده‌های آنها، آموزش‌های ضمن خدمت برای شاغلان در شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان پرداخت.

درحال حاضر آموزش‌های اجتماعی در شش حوزه مختلف از قبیل آموزش‌ها و مشاوره‌های روانشناسی و پزشکی، آموزش‌های حقوقی در قالب حقوق کار، تامین اجتماعی، حقوق قضایی و آشنایی با تشکل‌های کارگری، آموزش‌های قرآنی، مشاوره‌های مذهبی و آموزش‌های متنوع دیگر به صورت مسابقه‌های آموزشی برای سنین مختلف در حال برگزاری است.

تشکیلات خانه کارگر کرج با قابلیت برگزاری بیش از ۷۰۰ نوع آموزش رایگان کوتاه مدت و بیش از ۱۴رشته آموزشی دانشگاهی در مقاطع کاردانی و کارشناسی با ارایه تخفیفات ویژه آماده ارایه خدمات آموزشی به کلیه کارکنان و شاغلان و ساکنان استان البرز است.

همچنین آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کلیه ادارات و سازمان‌ها را بصورت حضوری یا مجازی با کیفیتی کم نظیر و تخفیفات ویژه و در برخی موارد رایگان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز