خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان جنوبی:

گسترش بیمه اجتماعی باید یک وظیفه تلقی شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۸۴

معاون فرماندار استان خراسان جنوبی گفت: موضوع بیمه اجتماعی باید به‌عنوان یک وظیفه اصلی، مد‌نظر و توجه جدی اعضای شورای اسلامی و دهیاران قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مرتضی رئیسی، معاون فرماندار این استان در جلسه توسعه بیمه اجتماعی با معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار، با بیان اینکه موضوع بیمه اجتماعی باید به‌عنوان یک وظیفه اصلی مد‌نظر و توجه جدی اعضای شورای اسلامی و دهیاران قرار گیرد، گفت: با تلاش‌های جهادی می‌توانیم شاهد رشد بیمه در سطح استان باشیم.

هادی بیدسکان (رییس اداره تعاون روستائی شهرستان فردوس) هدف از تشکیل این جلسه را استفاده از ظرفیت ادارات در پیشبرد اهداف سازمانی وزارت بیان کرد و گفت: باید تبلیغات بیشتری از این صندوق در سطح شهرستان صورت گیرد.

در ادامه این جلسه ابوالفضل فرج‌زاده (مدیر صندوق در خراسان جنوبی) با اشاره به مزایای بیمه اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه روستائیان و عشایر‌، این بیمه را به عنوان ضرورتی مهم بیان کرد و گفت: بیمه در این صندوق می‌تواند فرصتی ارزشمند برای جامعه هدف باشد تا به وسیله آن از حمایت‌های دولت برخوردار شوند.

او هدف اصلی از تشکیل جلسات توسعه بیمه اجتماعی در هر شهرستان را افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی به رابطان بین دولت و ملت (دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی) بیان و تشریح کرد: این جلسات می‌تواند مانند دوره آموزشی بیمه اجتماعی عمل کند تا انتقال خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به نحو مطلوب به اقشار زحمتکش و مولد جامعه صورت گیرد.

در پایان این جلسه به یک نفر از مستمری‌بگیران سالمند لوح بازنشستگی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز