خبرگزاری کار ایران

تاکید بر افزایش سطح همکاری‌ها ایران و افعانستان در حوزه‌ روابط کار

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۷۴

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نشست کمیته کاری مشترک بین ایران و افغانستان با هدف تعمیق و توسعه روابط دو کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی‌حسین شهریور اظهار کرد: در این کمیته بر اراده عملی برای افزایش سطح همکاری‌ها و گسترش مناسبات دو جانبه در حوزه‌های روابط کار، بازرسی و ایمنی محیط کار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و رفاه اجتماعی، مطالعه بازار کار و تبادل نیروی کار تاکید شد.

او اضافه کرد: کمیته مشترک از تبادل تجربیات و اطلاعات از طریق مبادله هیات‌های کارشناسی، بازدیدهای متقابل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های فعالیت دو وزارتخانه استقبال کرد.

شهریور افزود: مقرر شد برنامه اقدام مشترک همکاری شامل جزئیات فعالیت‌های اجرایی، تدوین و هماهنگی‌های لازم برای امضای آن توسط وزرای کار دو کشور انجام شود.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبادل نظر، همکاری و حمایت دو کشور در سازمان بین‌المللی کار، پیگیری انعقاد دو سند شامل موافقت نامه تبادل نیروی کار  و یادداشت تفاهم همکاری مشترک در حوزه‌های فعالیت وزارتخانه را بخش دیگری از توافقات این کمیته عنوان کرد.

نشست کمیته کاری مشترک میان ایران و افغانستان برای نهایی کردن اسناد همکاری‌های مورد تفاهم دو کشور به زودی در کابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز