خبرگزاری کار ایران

حمایت اتحادیه بین‌المللی تعاون از تعاونی‌های جوان محور

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۷۹

اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA) در راستای حمایت از جوانان و توسعه نقش جوانان در تعاونی‌ها اقدام به تعریف برنامه‌هایی کرده است تا بتواند به توسعه و تشکیل تعاونی‌های جوان محور کمک کند.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، کمیته جهانی جوانان با حضور نمایندگانی از کشورهای فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، کلمبیا، مکزیک، کنیا، ساحل عاج، پاکستان و ایران با حمایت اتحادیه بین‌المللی تعاون، از افراد یا تعاونی‌هایی که در زمینه توسعه کمی و کیفی نقش جوانان اقداماتی کنند، حمایت مالی خواهد کرد.

هدف این پروژه دستیابی به درک صحیحی از نیازهای جوانان در تعاونی‌ها و کمک به ایجاد شبکه‌سازی تخصصی بین جوانان و الگوبرداری از تجربیات موفق در سایر کشورها است.

این برنامه در سال ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد و از هر منطقه حداقل ۲ پروژه و با حمایت مالی حداکثر ده هزار یورو از هر پروژه همراه خواهد بود.

علاوه بر این کمک مالی، اتحادیه بین المللی تعاون به تعاونی‌های که نیاز به مشاوره تخصصی اجرایی دارند، یک سرپرست و راهنما نیز تخصیص خواهد داد.

حوزه فعالیت تعاونی‌های جوان محور محدود نخواهد بود و افراد با تعاونی‌هایی در زمینه‌های مختلف همچون فناوری، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و … می‌توانند در این برنامه  شرکت کنند.

مهلت زمانی ثبت درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه تا پایان روز ۲۶ مردادماه سال جاری خواهد بود.

چنانچه در زمینه تکمیل فرم‌ها و ارسال مدارک مربوطه نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با دفتر امور بین‌الملل اتاق تعاون ایران به شماره ۸۸۸۶۰۴۰۶ ارتباط بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز