خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمان اعلام کرد؛

امکان پرداخت اقساطی حق بیمه فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۶۸

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمان گفت: با اقساطی کردن حق بیمه جامعه هدف، تلاش کردیم از ریزش افراد تحت پوشش جلوگیری کرده و بیمه‌شدگان جدید جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد میرجعفری با بیان اینکه شیوع کرونا قطعا بر کسب‌و‌کار  و درآمد جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز تاثیر داشته است، عنوان کرد: هر چند شاید شیوع این کرونا کمتر به بخش‌های کشاورزی و دامپروری خسارت وارد کرد، اما در حوزه صنایع دستی، تعطیلی نمایشگاه‌ها و محدودیت در فروش باعث کاهش درآمد شهروندان شد. بر این اساس ما پیش‌بینی کردیم تعدادی از افراد جامعه هدف ما توانایی پرداخت حق بیمه را نداشته باشند.

او ادامه داد: به همین دلیل به کارگزاری‌ها توصیه شده حق بیمه را اقساطی دریافت کنند. بیمه‌شدگان اکنون می‌توانند حق بیمه خود را سه ماه به سه ماه یا حتی شش ماه به شش ماه بدهند و این طرح می‌تواند تا حدی جبران‌کننده آسیب‌های ناشی از کرونا به جامعه هدف ما باشد.

میر جعفری تاکید کرد: هدف ما این است که با اجرای طرح‌هایی زمینه برخورداری افراد از بیمه اجتماعی را فراهم کنیم. حق بیمه پرداختی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هر چند ناچیز به نظر می‌رسد، اما کسانی هستند که توانایی پرداخت همین حق بیمه را هم ندارند و باید ملاحظه آنها را بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز