خبرگزاری کار ایران

کمیته ویژه رسیدگی به معوقات کارگری در بیرجند فعال شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۸۴

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند از فعال‌سازی کمیته ویژه رسیدگی به معوقات کارگری در این شهرستان و صدور ابلاغ برای اعضای این کمیته خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند، محمد کسایی گفت: با عنایت به تهیه و ابلاغ شیوه‌نامه کمیته ویژه رسیدگی به معوقات کارگری استان خراسان جنوبی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سال ۱۳۹۸ و با توجه به اهمیت و حساسیت رسیدگی به امور بنگاه‌های مشکل‌دار و از آنجا که رصد مستمر مشکلات واحدهای اقتصادی در راستای صیانت از نیروی کار، حمایت از کارگران و کارفرمایان، حفظ حیات و پایداری واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال موجود از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار وزارت و اداره کل متبوع است لذا مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند اقدام به فعال‌سازی و صدور ابلاغ داخلی برای اعضای این کمیته در سطح شهرستان بیرجند کرد.

وی افزود: این کمیته ضمن رصد مستمر مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان بیرجند، به محض شناسایی  واحد دارای حقوق معوق، اقدام به برگزاری جلسه و پیگیری علت یا علل بروز این مشکل می‌کند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند اظهار داشت: کمیته مذکور در صورت نیاز، موضوع را به منظور رفع مشکلات به کمیته شهرستانی، استانی یا ملی ارجاع خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز