خبرگزاری کار ایران

تشریح آخرین وضعیت سهام عدالت از سوی رئیس سازمان بورس

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۰۸

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار، گفت: مردم تمایل دارند سهام عدالت خود را به عنوان دارایی ارزشمند حفظ کنند. در حال حاضر بدون سهام عدالت ۱۳ میلیون کد معاملاتی داریم که با اضافه شدن دارندگان سهام عدالت تعداد این رقم به ۶۰ میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، «حسن قالیباف اصل» در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از اتفاقات مهمی که در بازار سرمایه رخ داده آزادسازی سهام عدالت است، طی ۱۵ سال گذشته مردم نمی‌توانستند دارایی خود را ببینند و آن را مورد معامله قرار دهند، با اذن مقام معظم رهبری در حال حاضر مردم می‌توانند دارایی خود را ببیند و آن را معامله کنند.

قالیباف با اشاره به اینکه ۱.۵ درصد مردم توانستند سهام عدالت خود را به فروش برسانند، افزود: مردم تمایل دارند سهام عدالت خود را به عنوان دارایی ارزشمند حفظ کنند و در حال حاضر بدون سهام عدالت ۱۳ میلیون کد معاملاتی داریم که با اضافه شدن دارندگان سهام عدالت تعداد این رقم به ۶۰ میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم حضور شرکت‌های جدید جهش زیادی داشته باشد؛ ما بر انتشار اوراق بخش خصوصی در بازار سرمایه تمرکز داریم درحالی ه در گذشته دولت از طریق بانک‌ها تامین مالی می‌کرد و هم اکنون این جریان در بازار سرمایه در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز