خبرگزاری کار ایران

پرستاران اورژانس مطرح کردند؛

قانون ارتقای بهره‌وری برای پرسنل فوریت‌های پزشکی اجرا شود/ مجبوریم به دیوان عدالت شکایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۷۳۱

پرسنل فوریت‌های پزشکی نسبت به عدم اجرای قانون بهره‌وری انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرستاران و کادر درمانی فوریت‌های پزشکی از عدم اجرای قانون ارتقای بهره‌وری و ساعات طولانی کار نسبت به دیگر پرسنل بالینی انتقاد کردند.

نیروهای فوریت پزشکی می‌گویند: برای ما نیروهای اورژانس برخلاف دیگر پرسنل بالینی قانون ارتقای بهره‌وری اجرا نشده است. این قانون یکی از مهم‌ترین قوانینی است که بعد از گذشت ۱۰ سال از زمان تصویب آن و یک سال از صدور رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری مبنی بر شمول این قانون برای پرسنل درمانی شاغل در اورژانس هنوز با مقاومت دستگاه‌های اجرایی همراه بوده است.

به گفته آنان؛ برخی از همکاران ما به صورت جداگانه شکایتی در دیوان عدالت اداری مطرح کرده و از این طریق به حق خود رسیده‌اند با این‌حال حتی در این موارد نیز آنها مجبور هستند شکایت خود را مجددا مطرح کنند.

پرستاران اورژانس بیان می‌کنند: شیفت‌های طولانی مدت برای کادر درمانی به ویژه در اورژانس که شغل بسیار سختی دارند، چندان مطلوب نبوده است و خستگی مفرط می‌تواند هم برای بیماران مشکل‌زا باشد و هم برای پرسنل اورژانس خطرآفرین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز