خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خوزستان مشکلات کارگران «شهرداری اهواز» را بررسی کرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۸۱

جلسه بررسی مشکلات کارگران شهرداری اهواز از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری اهواز می‌گویند که جلسه روز گذشته ارسلان غمخوار (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان) با حضور علیرضا عالیپور (معاون خدمات شهری شهرداری اهواز) برگزار شد.

منابع کارگری در مجموعه شهرداری اهواز با اعلام این خبر یادآور شدند: در این نشست در خصوص موضوعاتی همانند مطالبات مزدی و حقوق و مزایا، اجرای قوانین طرح طبقه‌بندی و مشاغل سخت و زیان‌آور برای کارگران مجموعه شهرداری تصمیم‌گیری‌هایی صورت گرفت.

کارگران شهرداری اهواز همچنین اظهار داشتند: در این جلسه همچنین مقرر شد شهرداری وضعیت پرداخت هزینه بازنشستگی کارگران مشمول بازنشستگی با قانون مشاغل سخت و زیان‌آور را مشخص کند.

این کارگران گفتند: بخشی دیگری از مشکلات کارگران  مربوط به نحوه پرداخت حقوق و مزایا همانند پرداخت پایه سنوات به کارگران و در عین حال نحوه تشکیل و استقرار کمیته انضباط کارِ کارگری در کارگاه بود که کارفرما مکلف به مشخص کردن وضعیت آنها شده است.

به گفته کارگران، پرداخت هزینه بازنشستگی کارگران مشمول، پرداخت معوقات مزدی، پرداخت سنوات  و سامان دادن به وضعیت کارگران، نمونه‌ای از خواسته‌های کارگران است که تاکنون از سوی مسئولان شهرداری به درستی اجرایی نشده است.

به گفته آنان؛ مدیریت شهرداری اهواز در مقام کارفرمای کنونی مکلف به انجام وعده‌های داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز