خبرگزاری کار ایران

نتایج مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۰۱

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام متقاضیان دومین مرحله وام ضروری ۷ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود مرتضایی فرد گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله دوم ۹۸ در اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام وام ضروری کردند، از امروز (سه شنبه ۱۳ خردادماه ۹۹) می‌توانند جهت مشاهده نتایج ثبت نام و زمان‌بندی پرداخت وام «واجدین شرایط» به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند.

مرتضایی فرد اظهار داشت: باتوجه به پایان ثبت نام مرحله دوم وام ضروری، کلیه متقاضیانی که طبق شرایط اعلام شده «واجد شرایط» پرداخت شناخته شده باشند، طی ۷ ماه و به ترتیب اولویت از خرداد تا آذرماه ۹۹ مبلغ ۷ میلیون تومان تسهیلات، به حساب آنها واریز خواهد شد.

مرتضایی فرد با تأکید بر اینکه متقاضیان «واجد شرایط» برای دریافت وام خود نیاز به مراجعه به بانک صادرات ندارند، گفت: وام ضروری واجدین شرایط طبق مرحله و زمان‌بندی اعلام شده در سامانه، به حساب بانکی که از آن حقوق دریافت می‌کنند، واریز می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت و براساس «کمترین میزان حقوق دریافتی» و «کمترین مجموع وام دریافتی» نوبت‌بندی شده‌اند و باتوجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام ضروری آنان طی هفت ماه پرداخت می‌شود.

مرتضایی فرد با بیان اینکه تا پایان خردادماه ۴۲ هزار نفر از واجدین شرایط، وام خود را دریافت می‌کنند، تاکید کرد: متقاضیان دارایِ اولویت‌هایِ اول به ترتیب در ماه‌های ابتدایی از تسهیلات وام ضروری بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به چگونگی اطلاع بازنشستگان کشوری از وضعیت دریافت تشهیلات مرحله دوم، گفت: متقاضیانی که در اردیبهشت ماه ۹۹ ثبت نام کردند، می‌توانند از امروز (سه شنبه ۱۳ خردادماه) با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی و لینک «نتایج ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری» با درج شماره دفترکل و شماره ملی و شماره حساب بازنشستگی از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

گفتنی است، از مجموع حدود ۴۰۰ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله دوم، حدود ۲۰۰ هزار نفر واجدین شرایط دریافت وام ضروری هستند که تا آذر ۹۹ در چند مرحله این وام را دریافت می‌کنند. مبلغ وام ضروری هفت میلیون تومان، در اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصد است.

لینک مشاهده نتایج تسهیلات ۷ میلیون تومانی مرحله دوم سال ۹۸: https://www.cspf.ir/LoanResult.aspx

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز