خبرگزاری کار ایران

روحانی:

از دهم خرداد همه کارمندان سرکار خواهند آمد/ پزشکان و پرستارانی که فداکاری کردند شهید خدمت نام‌گذاری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۵۰۰

رئیس جمهوری، گفت: از دهم خرداد همه کارمندان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر؛ بنا براین از هفته آینده تمام کارمندان دولت سرکار خواهند آمد.

به گزارش ایلنا، «حسن روحانی» در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: از دهم خرداد همه کارمندان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر؛ بنا براین از هفته آینده تمام کارمندان دولت سرکار خواهند آمد.

روحانی در مورد شهدای بهداشت نیز اظهار داشت: عزیزانی که در بیمارستان‌ها اعم از پزشک و پرستار و آنهایی که با همه شجاعت در آن روزهای سخت ایام فروردین و آن حدود چهل روز که همه امکانات و اطلاعات کنار هم جمع نبود به میدان آمدند و فداکاری کردند و عده‌ای برای این فداکاری و برای نجات جان مردم جان خود را فدا کردند به عنوان شهید خدمت نام‌گذاری می‌شوند.

وی درباره اینکه این شهید خدمت دارای چه مزایایی است و چه کسانی هستند؟ گفت: مقرراتی داریم تحت عنوان حکم شهید که همه آن مقررات نسبت به آن عزیزان اجرا می‌شود و تمام دستورالعمل‌های آن نوشته شده و مشخص است و در دولت هم بحث شد و اینجا هم آئین نامه شهید خدمت مصوب می‌شود اما اینکه چه افرادی جز شهدای خدمت هستند ابتدا در کمیته استانی مشخص شده و سپس به کمیته ملی تهران فرستاده می‌شود.

روحانی بیان کرد: کمیته ملی تهران شامل بنیاد شهید، وزارت بهداشت، سازمان اداری استخدامی، سازمان برنامه و بودجه می‌شوند و در نهایت آنها مشخص می‌کنند چه افرادی این عنوان پر افتخار نصیبشان شده و به آنها ابلاغ خواهد شد. مدتی در مورد شهید خدمت بحث شده بود اما چارچوبش مشخص نبود که امروز به حمدالله این چارچوب مشخص است و به آنها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز