خبرگزاری کار ایران

با ترخیص آخرین بیمار کرونایی؛

بیمارستان تامین اجتماعی یزد به حالت عادی برگشت

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۳۳۷

با تلاش کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی شهدای کارگر یزد، آخرین بیمار کرونایی بستری در این بیمارستان با سلامت کامل ترخیص و روند فعالیت این بیمارستان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسین توحیدی‌فر (مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد) ضمن اشاره به  همدلی و همراهی بین کارکنان درمانی در ایام مبارزه با کرونا گفت: کمک‌های مردمی و تشویق‌ها و حمایت‌های مردم انگیزه مضاعفی را برای کادر درمان ایجاد کرد.

او با تشبیه این دوران با دوران دفاع مقدس، از تلاش‌های کادر درمان و پشتیبانی مردم تشکر کرد و افزود: از هفتم اسفند ماه بیمارستان شهدای کارگر با پذیرش اولین بیمار مبتلا به کرونا در صف مقابله با این ویروس قرار گرفت.

توحیدی‌فر افزود: درحال حاضر پس از گذشت سه ماه با ترخیص آخرین بیمار پذیرش شده بنا به تصمیم ستاد بحران کرونای استان، این بیمارستان پاک اعلام شد و آماده پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی به روال عادی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد در ادامه با اشاره به اینکه طی این مدت قریب به ۳۳۰ بیمار کرونایی بستری و ۲۸۰ بیمار با تلاش کادر درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند، اظهار امیدواری کرد تا با آگاهی مردم و رعایت مسائل بهداشتی دیگر به چنین بحران‌هایی دچار نشویم.

 توحیدی‌فر از زحمات و تلاش‌ها و صبر و تحمل والای تمامی کارکنان درمان، پشتیبانی و خدمات تشکر و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز