خبرگزاری کار ایران

غربالگری و آموزش ۲ هزار کارگر ساختمانی فسا

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۷۱۱

کارشناس بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ۲ هزار و ۹۵۵ نفر از کارگران شاغل در کارگاه‌های ساختمانی در شهرستان فسا ضمن فراگیری آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، از نظر ابتلای به این بیماری نیز غربالگری شدند.

به گزارش ایلنا، سوسن جانی‌زاده (کارشناس بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا) از غربالگری بیش از ۲ هزار کارگر ساختمانی فسا از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

کارشناس بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت: این غربالگری با هدف صیانت از سلامت شاغلان در کارگاه‌های ساختمانی و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند طبق پروتکل مرکز سلامت کار انجام شد.

وی ادامه داد: در این غربالگری که با همکاری واحد بهداشت حرفه‌ای و انجمن صنفی کارگران ساختمانی صورت گرفت، کارشناسان بهداشت حرفه‌ای، کارگران و استادکاران را از طریق بازدید حضوری و غیرحضوری مورد ارزیابی سلامت قرار دادند.

به گفته جانی‌زاده، برای پیشگیری از کرونا، بازدید کارشناسان بهداشت حرفه‌ای از کمپ‌های کارگری و ارسال پیامک به تمام کارگران و استادکاران توسط انجمن صنفی کارگران برای پیشگیری از کرونا تا پایان رفع خطر این بیماری تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز