خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۱۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص حذف طرح قاصدک گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی قم طرح قاصدک حذف و اضافه کار بر مبنای حکم کارگزینی از اسفندماه ۱۳۹۸جدا اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی پرستاری استان قم به مناسبت روز جهانی پرستار جهت بیان مسائل و دغدغه‌های جامعه پرستاری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دکتر محمدرضا قدیر دیدار نمودند.

در این دیدار قدیر، پرستاران را رکن اصلی دانشگاه علوم پزشکی دانسته و از زحمات و تلاش‌های خالصانه جامعه پرستاری در پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید - ۱۹ قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: پرستاران در مبارزه با بیماری کووید -۱۹ عالی درخشیدند و باعث سربلندی جامعه سلامت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  در خصوص حذف طرح قاصدک گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی قم  طرح قاصدک حذف و اضافه‌کار بر مبنای حکم کارگزینی از اسفندماه ۱۳۹۸جدا اجرا خواهد شد و همچنین درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام شده و تاحصول نتیجه پیگیری این موضوع می‌باشیم.

قدیر افزود: درخصوص کمبود نیروی پرستاری و هیئت علمی گروه پرستاری نیز مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام شده وتقاضای مجوز جذب نیرو شده است.

وی درانتها در مورد امور رفاهی گروه پرستاری و تکریم آنها تاکید کردند که این مبحث حتما باید پیگیری شود زیرا پرستاران محبوب‌ترین قشر در جامعه هستند و لازم است مورد تکریم قرار گرفته و مطالبات آنها پیگیری شود.

در ادامه جناب آقای علیرضا طریقی خدام رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری قم گفت: سازمان نظام پرستاری دردوره پنجم با شعار "جامعه و سلامت، هویت و منزلت، رفاه و معیشت" وارد صحنه شده و با محوریت شورای هماهنگی پرستاری استان قم درحوزه پرستاری و با تشکیل کمیته‌های تخصصی در این شورا درصدد تعامل سازنده در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای خدمات پرستاری به مردم می‌باشد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری قم در ادامه به بیان مطالبات جامعه پرستاری پرداختند که اهم آنها به شرح ذیل است: 

۱)ارتقای آموزش دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد در صورتی که بتوانند در مراکز آموزشی و درمانی دولتی دوره کارآموزی و کارورزی انجام دهند 

۲)اجرای دقیق و عدم اجرای سلیقه‌ای قانون ارتقای بهروری به صورت منسجم درتمامی مراکز دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قم 

۳) تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی

۴) پیگیری اختصاصی فوق‌العاده ویژه به پرسنل علوم پزشکی باتوجه به جانفشانی وایثار این عزیزان درمبارزه با کووید-۱۹

۵) اختصاص امکانات رفاهی ویژه بابت گروه پرستاری که درخط مقدم مبارزه با کووید -۱۹هستند

در ادامه این دیدار ولی الله صمدی رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر پرورش رییس دانشکده پرستاری قم نیز به طرح چالش‌ها و مباحث جاری پرستاری در حوزه‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز