خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار:

۲۰ هزار کارگر در واحدهای تولیدی چابهار کار می‌کنند/ شرکت‌های تعاونی صیادی و پرورش جانوران دریایی فعال است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۵۱

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر کارگر مشمول قانون کار در واحدهای مختلف کارگری این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالله امیریان (رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار) اظهار داشت: چابهار با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالقوه در بخش‌های مختلف، حدود هزار و ۹۰۰ واحد کارگری فعال و ۲۰ هزار نفر کارگر مشمول قانون کار دارد که در واحدهای مختلف کارگری شهرستان اعم از مشاغل دریایی و صنایع تولیدی وابسته به صید و صیادی، کارگاه‌های ساختمانی، فولاد، پتروشیمی و سایر صنوف خدماتی و پروژه‌های عمرانی مشغول به کار هستند.

وی به فعالیت ۵۲۶ شرکت تعاونی در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: این تعاونی‌ها ۲۱۲ هزار و ۸۸۱ نفر عضو دارند و برای ۱۰ هزار و ۲۳۶ نفر نیز اشتغالزایی کرده‌اند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: ۶ اتحادیه تعاونی در گرایش‌های مختلف اعم از مسکن، تعاونی‌های صیادی، تعاونی‌های مرغداران، شرکت‌های تعاونی پرورش میگو، شرکت‌های تعاونی صنایع‌دستی و گردشگری و اتحادیه تعاونی‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان فعال هستند.

 امیریان همچنین افزود: از سال ۹۷ تاکنون، ۵۴۶ نفر متقاضی در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کردند که تعداد ۳۱۸ مجوز صدر شده و ۲۸۳ طرح به بانک معرفی و اعتباری به مبلغ حدود ۲ میلیارد تخصیص یافته که برای ۲۱۵ نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز