خبرگزاری کار ایران

۱۴ فعال کارگری شرکت هپکو تبرئه شدند/ صدور حکم حبس و شلاق برای مدیرعامل سابق کارخانه

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۰۴

منابع کارگری در شرکت هپکو ‌از صدور حکم تبرئه ۱۴ فعال کارگری این کارخانه در دادگاه کیفری اراک خبر دادند.

منابع کارگری در شرکت هپکو اراک به خبرنگار ایلنا گفتند: شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری اراک، حکم تبرئه ۱۴ تن از فعالان کارگری شرکت هپکو اراک که در بین سالهای ۹۶ تا ۹۷ در اعتراض به معوقات مزدی و نامشخص بودن وضعیت شرکت دست به تجمع اعتراضی زده بودند را صادر کرد.

او افزود: پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهام کارگران شرکت هپکو دادگاه کیفری اراک، روز گذشته حکم به تبرئه کارگران داده در عین حال مدیرعامل سابق این واحد به ۶ ماه حبس و ۳۰ ضربه شلاق محکوم شده است.

به گفته وی؛ با وجود آنکه این تعداد کارگر در دادگاه کیفری تبرئه شده‌اند اما هنوز در دادگاه انقلاب پرونده دارند و ما کارگران نمی‌دانیم دردادگاه انقلاب نیز تبرئه شده‌ایم یا نه؟

این کارگر هپکو در ادامه تصریح کرد: نکته قابل توجه در دادگاه رسیدگی به اتهامات کارگران شرکت هپکو این است که برای مدیرعامل سابق شرکت محکومیت در نظر گرفته شده است، اینکه برای یک مدیرعامل ۶ ماه حبس و ۳۰ ضربه شلاق در نظر گرفته شود جای تعجب برای ما کارگران دارد، اما این نکته نشان از قاطعیت و عدالت دستگاه قضایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز