خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب در سومین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری:

آموزش‌های مجازی دارالقرآن خانه کارگر را بازسازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۷۲۷

مراسم مجازی سومین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار و رشته‌های مختلفی از جمله مفاهیم، تفسیر و... برای اعضای خانه کارگر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی) در مراسم مجازی سومین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری که به مناسبت اولین روز هفته کارگر برگزار شد، اظهار داشت: درود می‌فرستیم بر قرآن و قرآنیان و تجلیل می‌کنیم از دارالقرآن خانه کارگر که طی این سال‌ها برای بالابرد معرفت کارگران تلاش کرده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امسال توفیق حضور دوستان و دوستداران قرآن را نداشتیم، تصریح کرد:  ما همه ساله مسابقات درالقرآن را به صورت حضوری برگزار می‌کردیم اما متاسفانه ویروس منحوس کرونا اجازه نداد که امسال بتوانیم آنگونه که شایسته است، مثل همیشه در خدمت شما باشیم.

او ادامه داد: مقدم همه اهل تدبیر و اهل تفسیر و محبت به قرآن را خیر و نیک می‌دانیم.  در سال‌های قبل حضور و ظهور شما در این برنامه‌ها غالب بود.

محجوب خاطرنشان کرد: برای دارالقرآن خانه کارگر در جهت پیشبرد آموزش‌ها و فعالیت‌هایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا آموزش‌ها را به شکل مجازی احیا کنیم و مشغول بازسازی و بازیابی آن هستیم. بنده شخصاً از عملکرد دارالقرآن اعلام رضایت می‌کنم و آرزوی روزهای پرتلاش و پرکار در سال آینده برای کارگران داریم تا جبران عقب‌ماندگی اقتصادی این چند ماه در اقتصاد کشور باشد. هفته کارگر و روز کارگر بر همه کارگران و قرآن آموزان کارگر مبارک باشد.  

اعضای خانه کارگر می‌توانند از فردا، اول ماه رمضان در مسابقات قرآنی خانه کارگر ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز