خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر کار به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۸۵

" محمد شریعتمداری " وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از  وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، متن پیام به شرح زیر است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک تشکل نیست یک مکتب، آرمان، باور و ایمان است که به دنبال نفس مسیحایی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، امام راحل (ره) از دل جامعه‌ای اسلامی و انقلابی سربرآورده و در سایه تعالیم و رهنمودهای سازنده رهبر معظم انقلاب بالنده و سرافراز شده است.

چه بسیار انسان‌های آزاده و بزرگواری که در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه‌های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام  به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی‌بدیل ایثار، شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده‌اند.

شهرت اقتدار و صلابت پاسداران غیور و بی باک انقلاب اسلامی، از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است، نام سپاه در دل مردم مترادف است با امنیت، آرامش و اطمینان خاطر، مردم کشورمان باور دارند که با قدرت ایمان و اراده محکمی که سپاه پاسداران در سایه منویات مقام معظم رهبری به دست آورده به راحتی هر مانعی که بر سر اهداف متعالی نظام اسلامی ازسوی بدخواهان و کژاندیشان ایجاد شود محو و نابود خواهد شد و هیچ نیروی داخلی و خارجی که اندیشه برهم زدن امنیت و آرامش خاطر این سرزمین را در سر می‌پروراند مجال بروز و ظهور نخواهد یافت.

ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه به همه فرماندهان و کارکنان خدوم، توفیق خدمت روزافزون این مجاهدان تلاشگر و فداکار را در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه حق خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز