خبرگزاری کار ایران

در نشست مجازی هفته کارگر عنوان شد؛

کارگران امسال جای گل، ماسک دریافت می‌کنند/ دیدار کارگران با رئیس جمهور و تقدیر از کارگران نمونه

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۵۸

نشست مجازی هفته کارگر به منظور تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های این هفته با حضور دبیران اجرایی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) در نشست نشست مجازی هفته کارگر عنوان کرد: براساس مکاتبات و گفتگوهایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم، تصمیم بر آن شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته کارگر به‌صورت مجازی برگزار شود.

او ادامه داد: بر این اساس برای مناسبات هفته کارگر که از جمعه (پنجم اردیبهشت) آغاز می‌شود، برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و پیش از آن امکانات فنی برای حضور حداکثری کارگران در این برنامه‌ها ارزیابی شده است. امیدواریم زمینه حضور حداکثری کارگران در این برنامه‌ها وجود داشته باشد.

در ادامه این نشست مجازی، ابراهیم صادقی‌فر (معاون فرهنگی – اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نیز به جمع دبیران اجرایی خانه کارگر پیوست.

او در جواب سوال دبیرکل خانه کارگر مبنی بر چگونگی دیدار امسال کارگران با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور توضیحاتی ارائه داد.

صادقی فر عنوان کرد: مکاتباتی به منظور دیدار کارگران با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته کارگر صورت گرفته و پیگیری‌ها در حال انجام است. همچنین در رابطه با دیدار با رئیس جمهور قرار شد جمعی از کارگران و نمایندگان آنها دیداری با ایشان داشته باشند که در این دیدار از تعدادی کارگر نمونه تقدیر می‌شود.

در ادامه این نشست محجوب با بیان اینکه خانه کارگر هر ساله قبل از هفته کارگر با تقدیم شاخه گل از کارگران قدردانی می‌کرد، عنوان کرد: امسال قرار بر این شد که به‌جای گل به کارگران ماسک داده شود.

 او از معاون فرهنگی – اجتماعی وزیر کار درخواست کرد این وزارتخانه در تامین این ماسک‌ها به خانه کارگر کمک کند.

صادقی فر با استقبال از طرح خانه کارگر وعده داد که از طریق تامین اجتماعی پیگیر تهیه مقادیری ماسک برای این برنامه باشد.

حضور در مرقد امام خمینی (ره)، برگزاری نشست‌های دو جانبه کارگران و کارفرمایان، راهپیمایی کارگران در هفته کارگر که احتمالا با اجرای طرحی ابتکاری و به صورت مجازی خواهد بود و ... موضوعاتی بود که مورد بحث قرار گرفت و در نهایت برنامه امسال خانه کارگر به مناسبت هفته کارگر به تصویب دبیران اجرایی این تشکل رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز