خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

معلولین سالهاست که ناخواسته محکوم به فاصله‌گذاری شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۱۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن تبریک دوم آوریل روزجهانی «اوتیسم» گفت: فاصله‌ذاری اجتماعی فرصتی برای درک جهان متفاوت معلولین عزیز برای همه ماست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن کامل این پیام به شرح زیر است: 

#روز جهانی اوتیسم گرامی باد

فاصله گذاری اجتماعی فرصتی برای درک جهان  متفاوت معلولین عزیز برای همه ماست اینجانب محمد شریعتمداری وزیر تعاون ،کارو رفاه اجتماعی در  مدت یک سال و اندی که مسئولیت  وزارت رفاه را بر عهده دارم، دردها و مشکلات مختلف معلولین عزیز را دیده و شنیدهام. یکی از آنها فاصله این عزیزان با جامعه است. معلولین عزیز به علت مناسب نبودن فضاهای اداری و شهری ما بیشتر اوقات  ناخواسته در خانه و کاشانه پر مهر و رمز  و رازشان محبوس هستند. شدت این مشکل را من و عموم مردم امروز حس میکنیم. مدت اندکی است که مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان مجبور هستند در منزل بمانند. معلولین عزیز سالهاست  که ناخواسته محکوم به فاصله گذاری شدهاند. فاصلهای که ما میتوانیم آن را با مناسب سازی فضاها واقدامات سازنده فیزیکی و گاهی فرهنگی برداریم. این درسی است که باید همه ما در این ایام بیاموزیم و گوشه ای از درد معلولین عزیز را حس کنیم،  تا انشالله عزم خود را برای تغییر راسخ سازیم. با شیوع  ویروس کرونا درک وضعیت شبه انزاوای معلولین و افراد دارای مشکل اوتیسم  برای ما آسان تر شده است ، باشد که با شناخت جهان معلولین همه به دنبال بهبود وضعیت آنها باشیم.

همه ما در کنار معلولان عزیز 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز