خبرگزاری کار ایران

انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خواستار شد:

تعطیلی صنعت خودروسازی تا اول اردیبهشت ماه تمدید شود/ خطر سرایت ویروس کرونا به 700 هزار کارگر وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۹۱

انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با ارسال نامه‌‌ای به رئیس جمهوری خواستار تمدید تعطیلی صنعت خودروسازی تا اول اردیبهشت ماه شد.

به گزارش ایلنا، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با ارسال نامه‌‌ای به رئیس جمهوری خواستار تمدید تعطیلی صنعت خودروسازی تا اول اردیبهشت ماه شد.

نویسندگان این نامه به مشکلاتی اشاره کرده‌اند که با تولید صنعت خودرو قبل از اردیبهشت ماه ایجاد می‌شود؛ از جمله خطر سرایت ویروس کرونا به نزدیک به 700 هزار نفر. این عده در شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی که در 15 استان کشور وجود دارند شاغل هستند.

بر مبنای ارزیابی انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور سرایت کرونا به این چند صد نفر خسارت جبران ناپذیری به نیروی انسانی کارآمد و متخصص وارد می‌کند.

گسترش این ویروس بین خانواده‌های کارگران و خارج شدن اوضاع تولید از کنترل از دیگر نگرانی‌های نویسندگان این نامه است.

در پایان این نامه از رئیس جمهوری خواسته شده است که تا پایان فروردین ماه با تعطیلی خودروسازی‌ها موافقت کند تا در ماه‌های آتی و پس از پایان بحران تولید به قوت قبل و به جهت جبران کاستی‌های گذشته از سر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز