خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر کار به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۲۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام تبریک محمد شریعتمداری که به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، صادر شده، بدین شرح  است: 

حضرت ابوالفضل العباس(ع)،نماد هیبت، شجاعت و دلاوری بود که در برابر بیداد زمانه خود ایستاد و با صلابت از حق مظلوم در برابر ظالمان عصر جهالت و تاریکی دفاع کرد و با شهادت پرافتخارش نور بر تارک تاریخ تاباند.

در تاریخ کشور، روز جانباز، با سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، بزرگ جانباز تاریخ انسانیت و نماد ایثار و جانبازی مصادف است.

روز جانباز را  فرصتی مغتنم و ارزشمندی می‌دانم که  یادی کنم از رشادت‌ها و حماسه‌هایی که رزمندگان عزیز میهن اسلامی در پاسداشت ارزش‌ها و آرمان مقدس نظام و اسلام ،به منصه ظهور رساندند و جامعه ایران اسلامی را از ثمره وجودشان بهره‌مند ساختند.

سالروز ولادت جانباز بزرگ سرزمین کربلا، حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، مظهر غیرت، شجاعت و رشادت را به همه هموطنان بزرگوار بویژه جانبازان رشید و دلاور تبریک می‌گویم و از خداوند یکتا برای همه این عزیزان سلامتی و سربلندی آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز