خبرگزاری کار ایران

پیام حسن صادقی به مناسبت روز پاسدار

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۳۵۱

معاون دبیرکل خانه کارگر به مناسبت روز پاسدار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (معاون دبیر کل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به مناسبت روز پاسدار و ولایت امام حسین (ع) پیامی صادر کرد. 

 در تاریخ تمدن بشری کم بوده‌اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند. کمر بستن برای احیای حقیقت‌خواهی، همتی جانانه می‌طلبد و تنها از مردانی چون امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) برمی‌آید که آزادگی و شور حقیقت جویی‌شان، چنان حماسه‌ای آفرید که تا همیشه نامشان جاودان و موجب احترام انسان‌های حق طلب خواهد بود. 

می توان نمونه‌هایی از رادمردی پاسداران و جانبازان را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت؛ کسانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت‌طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند و با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) و ایثارگری‌های حضرت عباس(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها، نگذاشتند دست سربازان شیطان، به ذره‌ای از خاک میهن اسلامی برسد و تا پای جان خود از انقلاب اسلامی حمایت کردند. 

جای دارد ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و زینت عابدان حضرت امام سجاد (ع) و همچنین روز پاسدار و جانباز را خدمت همه ارجمندان پاسدار، جانبازان محترم و پیشکسوتان گرامی، تبریک و شادباش عرض کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز