خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت/ ۸۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۰۹۵

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در نه ماه امسال ۸۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت گفت: برای اجرای هشت برنامه مهم دولت، یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم، اما تاکنون تنها ۲۰ درصد آن را توزیع کرده‌ایم.

او در ادامه سخنان خود گفت:  در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع نکرده‌ایم، چون قرار نیست پول‌افشانی و پول‌پاشی کنیم.

نوبخت با تأکید بر این‌که کسانی که از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ در صنعت ریلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده‌ایم و حقوق آنها در سال آینده افزایش می‌یابد.

او تأکید کرد: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفند ماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

 نوبخت در حاشیه این مراسم درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ درنظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز