خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

پرداخت ۶ هزار ۶۱۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی/ دو بسته حمایتی به هفت میلیون نفر پرداخت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۷۲۱

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: علاوه بر مبلغ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان،‌ مبلغ پنج هزار میلیارد تومان دیگر به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کردیم تا به بخش بهداشت و درمان کمک بیشتری شود و کادر درمانی از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، «محمدباقر نوبخت» با تشریح بسته‌های حمایتی دولت از اقشار و کسب و کارهای آسیب‌پذیر از کرونا گفت: برای ۱۰کسب و کار که آسیب بیشتری از کرونا متحمل شده‌اند، کمک‌های بلاعوض و قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مراکز تولید غذاهای آماده،‌ رستوران‌ها،‌ تالارها،‌ اغذیه‌فروشی‌ها،‌ در بخش گردشگری،‌ هتل و مهمانپذیرها، در بخش حمل و نقل دفاتر خدمات گردشکری،‌ آژانس‌ها،‌ بخش تولید و توزیع پوشاک،‌ کیف و کفش،‌ صنایع دستی و همچنین مجتمع‌های فرهنگی و وزشی،‌ بخش‌هایی هستند که شامل این پرداخت‌ها می‌شوند.

نوبخت آنگاه به تشریح بسته‌های حمایتی دولت برای کسب و کارهای آسیب‌پذیر اشاره کرد و گفت:‌ دو بسته حمایتی به سه و چهار میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون نیز یک هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با کرونا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شده است.

معاون رییس جمهوری به انعقاد تفاهم‌نامه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی سازمان غذا و دارو با وزارت صمت اشاره کرد و گفت:‌ بر اساس این تفاهم‌نامه صنعت پوشاک کشور خط تولید خود را تغییر خواهد داد تا بتواند روزانه ۱۰۰ هزار دست لباس برای کادر درمانی کشور تولید کند.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ علاوه بر مبلغ  هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان،‌ مبلغ  پنج هزار میلیارد تومان دیگر به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کردیم تا به بخش بهداشت و درمان کمک بیشتری شود و کادر درمانی از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز