خبرگزاری کار ایران

کارگزاران مخابرات روستایی: نه لوازم بهداشتی داریم و نه عیدی گرفته‌ایم!/ سخنگوی شرکت: عیدی‌ها تا اواسط هفته بعد پرداخت می‌شود، در حد امکان تجهیزات در اختیار کارگران قرار داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۷۸

نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور از نیاز جدی این صنف به مواد بهداشتی خبر دادند. این درحالی‌ست که سخنگوی شرکت ملی مخابرات از تامین تجهیزات بهداشتی می‌گوید.

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از نیاز جدی همکاران خود به لوازم بهداشتی پیشگیری از کرونا خبر دادند.

آنها گفتند: باتوجه به اینکه پراکندگی کارگزاران مخابرات در سراسر کشور امری قابل توجه است و اینکه به تناسب شغلی که دارند، بیشتر با مردمان روستا در ارتباط هستند که می‌تواند زمینه ابتلا به کرونا را فراهم کند، این کارگران نیاز جدی به لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده دارند که بایستی توسط شرکت مخابرات تهیه و در اختیار آنها قرار بگیرد. این درحالی‌ست که این لوازم به کارکنان رسمی مخابرات داده شده است.

آنها ادامه دادند: ضمناً هر ساله عیدی پایان سال مشمولین قانون کار، با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود اما متاسفانه امسال علیرغم اپیدمی کرونا و وضعیت نامناسب اقتصادی کارگزاران، عیدی این کارکنان زحمتکش هنوز پرداخت نشده است.

آنها در پایان خواستار پرداخت عیدی، معوقات مزدی و تهیه لوازم بهداشتی شدند و گفتند: تبعیض میان کارگران رسمی و کارگزاران روستایی باید از بین برود.

این درحالی‌ست که بیدخام (سخنگوی شرکت ملی مخابرات ایران) در این رابطه به ایلنا می‌گوید: در بحث کرونا و تجهیزات بهداشتی، ما تا حد امکان، تجهیزات و لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده در اختیار همه کارکنان شرکت مخابرات قرار داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کارگزاران مخابرات روستایی نیز این اقلام فراهم شده است، گفت: ما بدون تبعیض، تجهیزات بهداشتی را تا جایی که در توان داشته‌ایم به کارکنان مخابرات داده‌ایم؛ حتی امکان دورکاری را برای آنهایی که می‌توانند، فراهم کرده‌ایم.

بیدخام در ارتباط با پرداخت عیدی‌های کارکنان مخابرات گفت: عیدی کارکنان مخابرات به مرور در حالِ پرداخت است و انشالله تا اواسط هفته آینده، عیدی همه کارکنان به حسابشان واریز خواهد شد که در مورد کارگزاران مخابرات روستایی نیز صدق می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز