خبرگزاری کار ایران

عدم تمدید قرارداد کاری فعال صنفی بیمارستان امام رضای مشهد/ روابط عمومی علوم پزشکی مشهد: این پرستار امتیازات لازم در ارزشیابی را کسب نکرده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۴۳

قرارداد کاری بیمارستان امام رضای مشهد با فعال صنفی این بیمارستان لغو شد. بیمارستان می‌گوید: ظاهرا این پرستار امتیازات لازم را برای ارزشیابی انجام نداده است. سیستم به‌طور خودبه‌خود برای فرد اخطار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عاطفه مسعودی فرد، پرستار بیمارستان امام رضای مشهد با اتمام قرارداد از سوی بیمارستان از کار بیکار شد.

بیمارستان امام رضای مشهد علت تعدیل این پرستار را عدم کسب نتایج مطلوب از ارزیابی عملکرد و رضایت از خدمات کارمندان اعلام کرده است.

به گفته پرستاران؛ برای لغو قرارداد پیمانی یک پرستار باید فرد ۳سال یا ۴سال متناوب نمره ارزشیابی زیر ۶۵ کسب کند که با این‌حال این پرستار تنها یکبار ارزشیابی کرده است و این‌بار نمره ارزشیابی پایینی کسب کرده که نمره پایینی بوده اما باوجود اینکه ازسوی این پرستار اعتراض زده شده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت بیمارستان نامه لغو پیمان صادر کرده است.

این در حالی است که برخی همکاران این پرستار معتقدند فعالیت صنفی علت تعدیل از کار این پرستار بوده است.

حمیدرضا رحیمی (مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد) در گفتگو با ایلنا، درباره علت تعدیل این پرستار مشهدی تصریح کرد: ارزشیابی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت سامانه‌ای است و ما اخطار کتبی به پرستاران نمی‌دهیم. افراد در سامانه ارزشیابی لازم را ارائه می‌دهند و اگر مدیران مافوق نظری داشته باشند، اعلام می‌کنند و آن را به پرستار بازمی‌گردانند. در این نوع ارزشیابی هیچ حب و بغض شخصی و دخل و تصرف شخصی وجود ندارد. ظاهرا این پرستار امتیازات لازم را برای ارزشیابی انجام نداده است. سیستم به‌طور خودبه‌خود برای فرد اخطار می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سه بار اخطار به پرستار داده شده، گفت: سه بار از طرف سیستم اخطار داده شده است و نمرات نیز شامل حضور در کلاس‌های بازآموزی و ... بوده است. خوب است که این پرستار نمره ارزشیابی‌اش را هم منتشر کند. بالاخره یک دستگاه اجرایی حق دارد درباره ادامه همکاری کارمندش نظر بدهد. بر این اساس کارمندان پیمانی را مورد ارزشیابی قرار می‌دهیم و انتظار داریم که نظم و مقررات رعایت شود. اگر این پرستار فعال صنفی بوده خیلی هم خوب است اما ما فعالیت‌های این فرد را در این موضوع دخیل نکردیم.

رحیمی گفت: به هر حال روزهای پایانی سال است و سیستم هم نمی‌خواهد با این پرستار قرارداد ببندد. ما برخورد تندی نکردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز