خبرگزاری کار ایران

در همایش همبستگی کارگران مطرح شد؛

مقابل هر صدایی که مخالف عزت کارگران باشد، می‌ایستیم/نباید اجازه دهیم مجلس خالی از نمایندگان کارگری شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۴۴

جمعی از اعضای خانه کارگر در همایش همبستگی کارگران و حمایت از نامزدهای خانه کارگر در محل سالن وزرشی حجاب شرکت کرده و از برنامه‌های کاندیداها شنیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا ساعی (عضو فراکسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) در همایش همبستگی کارگران و حمایت از نامزدهای خانه کارگر در سالن ورزشی حجاب اظهار داشت: خوشبختانه من به‌عنوان عضو فراکسیون کارگری این افتخار را داشتم که کنار دغدغه‌مندان خانه کارگر برای رسیدن به مطالبات کارگری تلاش کنم. صدای آقای محجوب در مجلس همواره برای کارگران بلند شده است.

ساعی خود را نسل سوم پیگیر حقوق کارگری خوانده و گفت: نباید اجازه دهیم مجلس خالی از نمایندگان کارگری شود.

سید فرید موسوی (نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) دیگر سخنران این مراسم بود که به مشکلات جامعه کارگری پرداخته و گفت: نظام حقوق و دستمزد در ایران بر خلاف عزت و کرامت کارگران است؛ انتصاب مدیران ناآشنا با جامعه کارگری خلاف عزت کارگران است؛ تعدی بیجا در اموال و شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی به ضرر جامعه کارگری است و بدون حضور نمایندگان کارگری در پارلمان این بی‌عزتی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: من به عنوان نماینده جوان مخالف خصوصی‌سازی شرکت‌ها بودم و به این امر باور داشتم. معتقدم که ما باید در مقابل هر صدایی که مخالف عزت مردم باشد، بایستیم.

محمدرضا بادامچی در همایش همبستگی کارگران کلیه مسائل معیشتی کارگران، ایمنی کار و امنیت شغلی را هدف خود در دوره آتی مجلس دانسته و تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید دارایی‌های کارگران در تامین اجتماعی را حفظ کنند. سه جانبه‌گرایی در تامین اجتماعی و حضور نمایندگان واقعی کارگران می‌تواند یک راهکار برای مقابله با ضربه زدن به تامین اجتماعی باشد.

بادامچی معتقد است که دولت نباید دارایی کارگران را بر باد دهد اما متاسفانه دارایی‌های تامین اجتماعی خارج از دستور سازمان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز