خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهرری:

پیگیری حقوق کارگران از طرف محجوب و جلودارزاده بر کسی پوشیده نیست/ دهان کارگر را نمی‌توان بست

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۳۸

دبیر خانه کارگر شهر ری گفت: کارگران به کسانی رای می‌دهند که با صدای بلند از آنها دفاع می‌کنند و در این بین خدمات آقای محجوب و خانم جلودارزاده بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ترکاشوند با بیان اینکه کارگران در انقلاب نقش مهم و موثری داشته و با حضور در تولید و صنعت سد مقابل دشمنان انقلاب بوده‌اند، گفت: انتظار می‌رود در ایام انتخابات کارگران با حضور پای صندوق‌های رای بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان بزنند.

او ادامه داد: کارگران به کسانی رای می‌دهند که با صدای بلند از آنها دفاع می‌کنند و در این بین خدمات آقای محجوب و خانم جلودارزاده بر کسی پوشیده نیست.

دبیر خانه کارگر شهر ری با اشاره به خدماتی که در خانه کارگر در مناطق مختلف کشور ارائه می‌شود، گفت: در زمینه ارائه خدماتی و آموزشی به کارگران و خانواده آنها فعالیت زیادی صورت گرفته است. علاوه بر این مباحث مربوط به کارگران نظیر مشکلات کارگران، دستمزد آنها و... پیگیری شده است.

ترکاشوند گفت: ما معتقدیم دهان کارگر را نمی‌توان بست و ما همانطور که در گرامیداشت 22 بهمن و نظیر آن به خیابان می‌آییم برای احقاق حقوق خود هم پایداری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز