خبرگزاری کار ایران

نگرانی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی از آزمون استخدامی/ وضعیت مربیان پیش‌دبستانی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۱۲

آموزش‌دهندگان نهضت سواداموزی می‌گویند: نگرانیم در آزمون استخدامی هفته بعد بازهم تعدادی از ما جا بمانیم.

جمعی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی سراسر کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از نگرانی‌های خود برای استخدام در بدنه‌ی آموزش و پرورش خبر دادند.

آنها می‌گویند: نگرانیم که در آزمونی که وعده داده‌اند برگزار شود، بازهم تعدادی از ما جا بمانیم و فرصت جذب پیدا نکنیم.

این آموزش‌دهندگان که هر کدام از آنها سالها سابقه کار تدریس در مناطق روستایی و دورافتاده دارند، می‌گویند براساس مصوبه‌ی مجلس، حقِ همه‌ی  ماست که استخدام شویم و از مواهب یک شغل شایسته بهره‌مند گردیم.

در روزهای گذشته، وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی تبدیل وضعیت آموزشیاران نهضت سوادآموزی در هفته آینده برگزار می‌شود؛ در مورد آموزشیاران مشکل جدی وجود ندارد و بخش عمده‌ای می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

همین «بخش عمده» که در اظهارات وزیر آمده، موجب نگرانی آموزش‌دهندگان شده است؛ در عین حال، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده: آن دسته از مربیان پیش‌دبستانی که از ما ابلاغ نداشته و یا حقوقشان را از ما دریافت نکرده‌اند مشمول نیستند. اینها باید در آزمون‌های استخدامی عمومی شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز