خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب مطرح کرد:

مشاغل خانگی باید ساماندهی شود/ خانه‌کارگر مکلف به حمایت از مشاغل خانگی و کسب‌و‌کارهای خرد است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۵۵

دبیرکل خانه کارگر گفت: خانه‌کارگر مکلف به حمایت از مشاغل خانگی و کسب‌و‌کارهای خرد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در مراسم جشنواره کارگری با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی و وضعیت فعلی اقتصاد کشور گفت: حرف تشکیلات ما این است که مشاغل خانگی باید ساماندهی شود و به‌صورت سیستم وار و منظم فعالیت کند تا بتوانند از خود صیانت کند.

وی ادامه داد: اکنون دنیای نوآوری است و خانه کارگر بر همین اساس هفته گذشته طرح ایجاد کمیته نوآوری را تصویب کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: نکته دیگر در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای کسب و کارهای خرد و خانگی است که شهرداری توانایی آن را دارد که چنین فضاهایی را در اختیار فعالان این حوزه قرار دهد. آقای حبیب‌زاده در شورای‌شهر می تواند این موضوع را پیگیری کند.

وی با تشریح فعالیت خانه کارگر برای حمایت مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد گفت: این طرح در مراحل اولیه است و امیدواریم هر چه زودتر ابعاد آن گسترش پیدا کند. تکلیف ما این است که از این امور حمایت کنیم و کلی از فعالیت‌هایی که منجر به افزایش کارآمدی و توانایی و افزایش درآمدهای خانوار می‌شود را در تشکیلات خانه کارگر مورد حمایت قرار دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: قانون کار خانگی را باید به‌طور مستمر و جدی پیگیری کنیم و دستگاه‌ها نیز مطابق قانون مکلف هستند که از این امور حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز