خبرگزاری کار ایران

۵۴ هزار کارگر ساختمانی در مازندارن بیمه هستند/ تاسیس ۱۷۴ خانه بهداشت کارگری با هدف پیگیری معاینات ادواری کارگران و امور بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۱۰

در استان مازندران بیش از ۶۱ هزار نفر در این سامانه در استان ثبت نام کردند که در نتیجه بیش از ۵۴ هزار نفر بیمه شدند.

به گزارش ایلنا، کامران اصغری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران) از راه‌اندازی سامانه جامع رفاهی دولت برای ثبت نام کارگران ساختمانی متقاضی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.

وی گفت: با هدف توجه به قشر کارگری استان، بیش از ۶۱ هزار نفر در این سامانه در استان ثبت نام کردند که در نتیجه بیش از ۵۴ هزار نفر بیمه شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ساخت ۶ واحد مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در استان مازندران با هدف افزایش رفاه و سلامت قشر شریف کارگر ادامه داد: هیئت ورزش‌های کارگری استان مازندران با بیش از ۵۰ انجمن ورزشی و اعزام بیش از ۲۰۰  تیم  ورزشی کارگری تشکیل و در بخش های بانوان و آقایان  از قبیل فوتبال، والیبال، بسکتبال، ورزشهای رزمی و کشتی به مسابقات کشوری و جهانی اعزام شدند.

اصغری از تاسیس و فعال‌سازی  بیش از ۱۷۴ باب خانه بهداشت کارگری در واحدهای مشمول (بالای ۵۰ نفر) با هدف پیگیری معاینات ادواری کارگران و امور بهداشتی و رفاهی خبر داد و اظهار کرد: حدود ۵۵۷ دوره آموزشی با موضوع مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی (اعتیاد-ایدز-طلاق) برای بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر برگزار شد.

وی با اعلام اینکه با هدف بهبود سلامت جسم و روان قشر خدوم کارگران طرح های پژوهشی شیوع شناسی اعتیاد و بررسی سلامت روان، طرح ملی پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید (طرح کاج) و طرح پیشگیری از اعتیاد و پیمایش ملی خشونت ، نشاط و سرمایه اجتماعی ویژه جامعه کار و تولید استان مازندران اجرا شده است، افزود: اجرای طرح حمایت غذایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان مازندران در ۱۵ مرحله صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز