خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

رویکرد عدالت محور، شرایط زندگی بهتری را برای مردم فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۶۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در اقتصادی که 470 هزار میلیارد تومان فقط در سطح بودجه عمومی در سال هزینه می شود اگر رویکرد عدالت محور حاکم باشد، بخش های دیگر را نیز متحول ساخته و شرایط زندگی بهتری را برای مردم فراهم می‌سازد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار، «محمد شریعتمداری» در نشست مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: عاملی که باعث شد رژیم تا دندان مسلح شاه سقوط کند تبعیض و بی‌عدالتی در جامعه بود. بنابراین ضروری است که جلوی تبعیض‌های ناروا،  بی‌عدالتی و مفسده‌ها و بطور کلی هرآنچه که غیر از آرمان‌های جمهوری اسلامی است گرفته شود تا به آرمانهای مدنظر امام ( ره ) دست یابیم.

وی به رشد حضور فعال بانوان در تمام عرصه‌های پس از انقلاب اشاره و تصریح کرد: امروز مجموعه باسوادان، تعداد زیاد دانشگاه‌ها و افراد تحصیل کرده، حضور والای بانوان در همه عرصهها از جمله دانشگاهها، افزایش بهداشت، پتروشیمیها و نیز بهره‌برداری از ظرفیتهای فولاد، فاصله ما را با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی نشان میدهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد عدالت، رفع تبعیض و ایجاد شرایط مطلوب در زندگی هدف قیام مردم بود خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امام (ره) تنها معنویت به مردم بشارت نداد،  بلکه رسیدگی و توجه به رفاه مردم و نیز بالا بردن سطح رفاه عمومی نیز در فرمایشات ایشان بود تا از این راه بتوان نظام عادلانه ای را در کشور حاکم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز