خبرگزاری کار ایران

محمدرضا بادامچی:

با توسعه کار از فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۴۱

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مجلس دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای توسعه کار هستیم. اگر توسعه کار اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و این چنین از فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا بادامچی در جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب با اشاره به اینکه کسانی که در قالب تشکل‌های فعالیت می‌کنند، پیشرو هستند، عنوان کرد: افتخار می‌کنم که در جمع اعضای یکی از تشکل‌ها یعنی اعضای خانه کارگر هستم.

او ادامه داد: در شرایط کنونی مسائل مختلفی داریم. تحریم، تورم، بیکاری و... وجود دارد که این برای خانواده‌ها مشکلاتی به وجود آورده است و آنها را آزار می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به وضعیت کار در ایران، عنوان کرد: در حوزه روابط کار یکی از مشکلات این است که روز به روز تعداد کارآفرینان کم شده است و این اتفاق بهره‌وری را کاهش داده است. تشکل‌ها می‌توانند در تشویق کارآفرینی نقش‌آفرینی کنند.

او با بیان اینکه درصد زیادی از درآمدهای کشور از جمله درآمدهای نفتی صرف هزینه‌های جاری می‌شود، گفت: کشور ما ذخایر زیادی دارد. از منابع طبیعی مثل نفت و گاز که بگذریم، ما بیش از 20 میلیون نفر با تحصیلات عالی داریم و زیبنده نیست کشوری با این همه منابع گرفتار فقر و آسیب‌های اجتماعی باشد. باید دست به دست هم دهیم و برای جوانان کار و نشاط ایجاد کنیم.

بادامچی عنوان کرد: در مجلس دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای توسعه کار هستیم. اگر توسعه کار اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و این چنین از فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز