خبرگزاری کار ایران

رحمانی:

تعریف بسته حمایتی برای اصناف تولیدی/ بازگشت واحدها به عرصه تولید کارکرد اصلی ستادهای تسهیل و رفع موانع است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۸۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعریف بسته حمایتی برای اصناف تولیدی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی با اشاره به تعریف بسته حمایتی از اصناف به ویژه برای صنوف تولیدی گفت: با لحاظ ضوابط برای صنوف تولیدی متناسب با ظرفیت‌های آنها به ویژه در استان‌های مناطق کم برخوردار در خصوص واگذاری زمین‌ها در شهرک‌های صنعتی با قیمتی پایین تر پیگیری لازم در دستور کار است.

وی تاکید کرد: اگر کسی بر خلاف قانون، از جمله همین قانون تسهیل و رفع موانع تولید که تصریحا به عنوان یک قانون نافذ و اجرایی مورد تایید رئیس‌جمهور محترم نیز بوده است، اقدام کند؛ به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و نباید فراموش کرد که حفظ تولید و اشتغال امروز تکلیف شرعی و قانونی هریک از ما است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: امروز هریک از صنعتگران دنبال تسهیل در امور خود هستند و انتظار داریم متولیان و عوامل موثر در این حوزه برای رفع مشکلات پیشگام باشند و برای رفع موانع اقدام جدی‌تری انجام دهند.

وی تاکید کرد: هر مدیری فاقد این روحیه است در این فضا و شرایط نمی‌تواند با جرأت برای تولید تصمیم بگیرد و یا گامی بردارد، باید کنار رود؛ چراکه وظیفه اصلی ما حمایت از رزمندگان جنگ اقتصادی است و نباید فراموش کنیم که حفظ تولید و بازگشت واحدها به عرصه تولید کارکرد اصلی ستادهای تسهیل و رفع موانع در استانها است.

رحمانی با اشاره به ظرفیت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در استانها به عنوان بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تشکل در کشور که دارای جایگاه قانونی ویژه نیز است، گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع مورد توجه جدی ما است و در بسیاری از بخش‌ها برای تصمیم‌گیری‌های لازم از آرا و نظرات آنها استفاده لازم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز