خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

بارها خواستند تامین اجتماعی، بانک رفاه و شستا را از کارگران بگیرند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۷۲

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: بارها خواسته‌اند تامین اجتماعی، شستا و بانک رفاه کارگران را از دست کارگران بگیرند اما موفق نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده (عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی) در مراسم دهه فجر خانه کارگر در محل ورژشگاه معتمدی به مشکلات جامعه کارگری پرداخته و گفت: آنچه در این شرایط سخت اقتصادی می‌تواند به ما کمک کند و از سختی‌ها بکاهد، محبت و مهربانی است.

وی افزود: بسیاری از مسائلی که امروز باعث می‌شوند که در سختی باشیم ناشی از فراموش کردن صفات رحمان و رحیم خداوند است. تنها در این صورت است که به همه خوبی خواهیم کرد و در درون خانواده نیز با محبت رفتار می‌کنیم.

جلودار زاده با طرح این پرسش که آیا برای داشتن یک آینده خوب فقط اعضای یک خانوده مسئولیت داریم، تصریح کرد: وقتی یک کارگر با مسئله بیکاری درگیر می‌شود، خانوده دچار مشکل می‌شود. وقتی ناکارآمدی‌ها باعث کاهش ارزش پول ملی می‌شود، چه کسی مسبب مشکلات خانوادگی کارگران خواهد بود؟

این نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری در این شرایط نیاز به همبستگی دارد اما این مسئولیت حاکمیت را کم نمی‌کند.

او ادامه داد: بارها خواسته‌اند تامین اجتماعی، شستا و بانک رفاه کارگران را از دست کارگران بگیرند اما موفق نشده‌اند.

جلودارزاده با اشاره به اینکه از سالی که انقلاب به پیروزی رسیده، خانه کارگر پای حقوق  ایستاده است، گفت: برخی می‌گویند چرا کارگران را بازداشت می‌کنند اما از خانه کارگری‌ها کسی بازداشت نمی‌شود. من پاسخ دادم که هر کارگری که بازداشت شود، مثل این است که یک نفر از ما کم شده است. ما در خانه کارگر و مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم که همه کارگران در آرامش باشند.

وی در پایان به اشاره به ردصلاحیت‌های شورای نگهبان تصریح کرد: کسانی در بین ردصلاحیت‌شدگان هستند که می‌توانستند افراد مناسبی برای پیگیری حقوق کارگران باشند اما متاسفانه آنها از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز